Tüm kitapları ücretsiz okuyabilir veya indirebilirsiniz! Ayrıca son kitabımız İlahi Rezonans artık raflarda! İncelemek için:

Josh Malerman Alıntıları & En Çok Okunan Sözleri

Josh Malerman En Beğenilen Sözleri



1. "İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir."


- Kafes



2. "İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir."


- Kafes



3. ""Denemekten vazgeçemeyiz.""


- Kafes



4. "O eski dünya artık maziye gömülmüştü ve şimdikinden insanı delirtircesine farklıydı."


- Malorie: Bir Kafes Romanı



5. "... tek başınayken sahip olduğu tek şey zamandı."


- Malorie: Bir Kafes Romanı



6. ""Bir insanı kazanmak zaman meselesi, kaybetmek ise an meselesidir.""


- Kafes



7. ""Ne tür bir adam hasta bir kadına sırtını döner? Ne tür bir adam onu öylece bırakıp çekip gider?""


- Carol Gömülmeden



8. ""Aşk kaybolur. Ama daima geri gelmenin bir yolunu bulur.""


- Carol Gömülmeden



9. ""Ben öldüm. Hem de pek çok kez.""


- Carol Gömülmeden



10. "Yeni dünyadan kaçınmak için elinden geleni yapabilirsin fakat er ya da geç, o ya da bu şekilde mutlaka gelip kapını çalacaktır."


- Malorie: Bir Kafes Romanı



11. ""Her ölüm erken ölümdür. Hatta onu hak edecek kadar yaşlı olanlar için bile.""


- Carol Gömülmeden



12. ""Bazı dedikodular hırsızlıktan, tecavüzden ya da cinayetten daha kötüydü.""


- Carol Gömülmeden



13. ""Korkarım işinin ehli herkesten aynı şeyi duyacaksın. Bir insan öldüğünde... kim tarafından muayene edilirse edilsin ölü kalır.""


- Carol Gömülmeden



14. "- "Sevgi zahmetlidir."
+ "Sevgi mi?"
- "Onun kokusunu seviyor musun?"
+ "Seviyorum."
- "Yürüme şeklini seviyor musun?"
+ "Seviyorum."
- "Gözüne kuzu yünü kadar yumuşak mı görünüyor?"
+ "Evet."
- "O halde onu seviyorsun."
+ "Onu seviyorum...""


- Carol Gömülmeden



15. ""Vaden dolduğunda sihirbazlık numaraları bile seni kurtaramaz.""


- Carol Gömülmeden



16. ""Kahramanlar onlara tapanlar tarafından daima tanınır.""


- Carol Gömülmeden



17. ""Kötü olmakla habis olmak arasında fark var. Eğer sevdiğin insanı ilginden mahrum bırakırsan kötüsündür. Fakat onun ne istediğini, en önem verdiği şeyi öğrenir ve onu elinden alırsan şeytanın tekisindir.""


- Carol Gömülmeden



18. "Bir insanı kazanmak zaman meselesi, kaybetmek ise an meselesidir."


- Kafes



19. ""Yaralarını ulu orta gösterme, seni oradan vururlar.""


- Kırmızı Piyano



20. ""Yoksa endişesinin kaynağı, karanlığın istila ettiği yüzünün ne kadar aydınlatırlarsa aydınlatsınlar geceyi silip atamayan yıldızlar mıydı?”"


- Gölün Dibindeki Ev



21. ""Zekâ, derdi babası kızlarına, konuşarak kavgadan paçayı sıyırabilmek demektir.""


- Malorie: Bir Kafes Romanı



22. ""... Ama iyi değildi. Ve iyiyim demekle iyi olunmuyordu.""


- Kırmızı Piyano



23. "Hayaller, sevmeyi hakeder, büyümeyi ister. Hayaller yaşamayı hakeder."


- Kafes



24. ""Bugün çektiğin sıkıntı, yarın aldığın güç olacak""


- Kafes



25. "En nefret ettiğim şeyleri, en sevdiğim insanlardan gördüm."


- Malorie: Bir Kafes Romanı



26. "Bir insanı kazanmak zaman meselesi ,
kaybetmek ise an meselesidir."


- Kafes



27. "Korkularına esir düşen kimse mükemmel şeylere imza atamadı."


- Gölün Dibindeki Ev



28. ""Her insanın hikâyesinin umduğu şekilde mi sona erdiğini sanıyorsun?""


- Kırmızı Piyano



29. ""Ben öldüm. Hem de pek çok kez.”"


- Carol Gömülmeden



30. "Ve bizim gibi düşünürlerin en iyi yaptıkları şeyi yapmaya devam etmeleri önemlidir. Kaçılmaz ölümü beklemek. Huzur içinde. Ve yapayalnız."


- Malorie: Bir Kafes Romanı



31. "EGBDF (EN GÜZEL BEYİN DOLUDUR FİKİRLE)"


- Kırmızı Piyano



32. "Bu dünyadaki her şey çok acımasız."


- Kafes



33. "O halde korkarım ki ömür boyu sürecek bir uğraşa hazır olmalısın. Sevgi zahmetlidir."


- Carol Gömülmeden



34. "Sanırım bir mesaj bekliyordum. Birinin kapıyı çalmasını ve her şeyin sona erdiğini söylemesini. Eski dünyada doğup büyüyenlerin en büyük hayali de bu değil miydi? Tüm kabusun sona erdiğini haber almak?"


- Malorie: Bir Kafes Romanı



35. ""... kaosun tam ortasındayız."
"O zaman artık bir şeyler değişmek zorunda.""


- Kafes



36. ""Büyük olasılıkla bu dünyayı ruhsal bozukluğu olan insanlar ele geçirecek çünkü zihinlerinin olduğundan daha fazla parçalanması mümkün değil.""


- Kafes



37. "İNSANOĞLU ASLINDA KORKTUĞU YARATIĞIN TA KENDİSİDİR."


- Kafes



38. "Fırtınada sığınak bulma, yağmurda dans etmeyi öğren."


- Kafes



39. "Harika bir yaş. Esasen bu dünyada her yaş harika. Yaş alman hayatta kalmayı başardığın anlamına geliyor."


- Malorie: Bir Kafes Romanı



40. "Bebeğiniz sandığınızdan daha zekidir."


- Kafes



41. "Her şey gömüldü.
Hiçliğe. Sükûnete, akılsız sessizliğe."


- Kırmızı Piyano



42. "Ben hep ölürüm. Birçok defa öldüm."


- Carol Gömülmeden



43. "Fırtınada sığınak bulma, yağmurda dans etmeyi öğren. ."


- Kafes



44. ""Kelimeleri bile bulamıyorum..""


- Gölün Dibindeki Ev



45. "İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir."


- Kafes



46. "Okuduğum kitaplardaki bazı karakterler bir şeyi böylesine istediklerinde o şeyin gerçekten olduğuna inanıyorlardı."


- Malorie: Bir Kafes Romanı



47. "... bir insan ne kadar uzağı duyabilirdi ?"


- Kafes



48. ""Üzgünüm. Sanırım hepimiz biraz yaralıyız.""


- Kırmızı Piyano



49. "... asıl sorun o kepaze yaratıklar değil. İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir."


- Malorie: Bir Kafes Romanı



50. "Aşk, diye düşündü. Sözcük güçlü ama renkten yoksundu."


- Carol Gömülmeden



51. "Bazı zil sesleri, diğerlerinden daha yüklüdür. Sanki insan önemli bir aramayı... daha telefonu açmadan duyabilecekmiş gibi."


- Kırmızı Piyano



52. "" İnsan geçmişini düzeltebilir mi?""


- Carol Gömülmeden



53. ""Müzik kâh öfkeydi, kâh azim, kâh kabullenme, kâh nefret.""


- Kırmızı Piyano



54. ""Bir asker kendisinden daha manyak düşmanlarla karşılaşmaya hazır olmalıdır.""


- Kırmızı Piyano



55. ""Güneş gibi doğuyor ve batıyor. Hepimiz gibi.""


- Kırmızı Piyano



56. ""Gökyüzünün neye benzediğini bile hatırlamadığınıza bahse girerim."

03:29"


- Kafes



57. "" Mezarlar böyle kokar. Ölüm kokusudur bu. ""


- Kafes



58. "Korkarım ki ömür boyu sürecek bir uğraşa hazır olmalısın. Sevgi zahmetlidir."


- Carol Gömülmeden



59. "Mantık.
Bu kelime yeni dünyada hepten abes kaçıyordu. Aklını kaçırmış bir dünyada mantık. Karanlık bir dünyada."


- Malorie: Bir Kafes Romanı



60. "Dünya gözbağlarına körü körüne bağlı insanlardan ibaret değildi."


- Malorie: Bir Kafes Romanı



61. "Dünya gözbağlarına körü körüne bağlı insanlardan ibaret değildi."


- Malorie: Bir Kafes Romanı



62. "İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir."


- Kafes



63. ""... kaosun tam ortasındayız."
"O zaman artık bir şeyler değişmek zorunda.""


- Kafes



64. "Zeka, derdi babası kızlarına, konuşarak kavgadan paçayı sıyırabilmek demektir."


- Malorie: Bir Kafes Romanı



65. ""Mesele yalnızca nerede yaşadığımız değil , nasıl yaşadığımız .Ve birbirimize nasıl davrandığımız.""


- Malorie: Bir Kafes Romanı



66. ""Aşk kaybolur ama daima geri gelmenin bir yolunu bulur.""


- Carol Gömülmeden



67. "Çocuk olmanın eskiden muhteşem bir şey olduğunu, büyülü bir şey olduğunu düşünüyordu. Akranlarıyla takılmanın. Araba sürmeyi öğrenmenin. İstediği yere gitmenin, yürümenin, bakmanın. Acaba insanlar o zamanlar ellerindeki şeyin kıymetini biliyorlar mıydı? Bu yalnızca görmek ya da görmemek meselesi değildi."


- Malorie: Bir Kafes Romanı



68. "Artık kaybetmek yoktu, daha fazlasının elinden alınmasına müsaade etmeyecekti çünkü uzun zamandır mahrum kaldığı bir şey ona geri verilmişti."


- Malorie: Bir Kafes Romanı



69. "İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir."


- Kafes



70. "Söylesene, hangisi daha kötü? Bir insanın çocukluğunu çalmak mı, yoksa onu olacağı insandan etmek mi? Çünkü ben kestiremiyorum! Çocuklarım mı daha beterini yaşadı, yoksa ben mi bilmiyorum."


- Malorie: Bir Kafes Romanı



71. ""Her insanın hikayesinin umduğu şekilde mi sona erdiğini sanıyorsun?""


- Kırmızı Piyano



72. "Tek yaptığımız hayatta kalmak!"


- Malorie: Bir Kafes Romanı



73. "Dudaklarından dökülen her kelime göğsünden küçük bir kaya kaldırmak gibiydi."


- Kafes



74. "Varlığına kafa yoran sonsuzluk. Ebedi yolculuğuyla yüzleşen ebediyet."


- Malorie: Bir Kafes Romanı



75. "Cehennemdeki cennet aşkına, tüm dünya gergindi."


- Carol Gömülmeden



76. "Onları bulsak da bulamasak da oraya gidişimiz yabana atılamaz. Hem de hiç. Dışarıda, yapmak üzere olduğumuz şeye teşebbüs dahi edemeyecek kadar korkan insanlar var."


- Malorie: Bir Kafes Romanı



77. ""Bazı insanlar yetinmeyi gereğinden çok daha erken öğreniyor.""


- Kırmızı Piyano



78. ""Bazı dedikodular hırsızlıktan, tecavüzden ya da cinayetten daha kötüydü.""


- Carol Gömülmeden



79. "Eğer Malorie’nin her şeyden çok altını çizdiği bir husus varsa o da koca bir kibrit kutusunu tutuşturmak için tek gereksinim dışarı bakıp onları görecek tek bir kişi, tek bir deli olduğuydu."


- Malorie: Bir Kafes Romanı



80. "Eğer Malorie’nin her şeyden çok altını çizdiği bir husus varsa o da koca bir kibrit kutusunu tutuşturmak için tek gereksinim dışarı bakıp onları görecek tek bir kişi, tek bir deli olduğuydu."


- Malorie: Bir Kafes Romanı



81. "İnsanın hayatı boyunca gözbağı takarak başarabileceği tek şeyin göremediği yalanını sürdürmek olduğunu anlamıyor muydu?"


- Malorie: Bir Kafes Romanı



82. "Bütün dünya aklını kaçırmıştı ve yaşayan herkes çılgınlığın farklı aşamalarındaydı."


- Malorie: Bir Kafes Romanı



83. "Fakat eğer birini bıktıracak kadar çok hayır derseniz o kişi sırf başka bir şey duymuş olmak için, sırf başka bir kelime duymuş olmak için evet diye düşünmeye başlardı."


- Malorie: Bir Kafes Romanı



84. "Korku ve inanamama anı gerçekliği sonsuza dek çatırdatmaya yeter."


- Malorie: Bir Kafes Romanı



85. "- "Onun kokusunu seviyor musun?"
+ "Seviyorum."
- "Yürüme şeklini seviyor musun?"
+ "Seviyorum."
- "Gözüne kuzu yünü kadar yumuşak mı görünüyor?"
+ "Evet."
- "O halde onu seviyorsun."
+ "Onu seviyorum...!”"


- Carol Gömülmeden



86. "Kadere inanmak, her şeyin bir nedeni olduğuna inanmak istiyordu. Şimdi gerçekten de oradan ayrılmak zoruna olduklarına. Aslında hiç zaman kaybetmediklerine. En nihayetinde karşılarına daha ulvi bir amaç çıkacağına."


- Malorie: Bir Kafes Romanı



87. "Mantık var mıydı? Geriye hiç kalmış mıydı?"


- Malorie: Bir Kafes Romanı



88. ""Kalbim neredeyse hiç atmıyor. Soluğum hiçbir aynayı buğulandırmıyor. Nabzım ise bir sümüklüböcek kadar yavaş.""


- Carol Gömülmeden



89. "İnsanların kişisel mülkiyetten mahrum olduğu bir dünyada sırlar hakikaten kıymetliydi."


- Malorie: Bir Kafes Romanı



90. ""... Her insanın hikayesinin umduğu şekilde mi sona erdiğini sanıyorsun?""


- Kırmızı Piyano



91. "Aşk kaybolur ama daima geri gelmenin bir yolunu bulur."


- Carol Gömülmeden



92. ""Kalbim neredeyse hiç atmıyor. Soluğum hiçbir aynayı buğulandırmıyor. Nabzım ise bir sümüklüböcek kadar yavaş.""


- Carol Gömülmeden



93. "Endişeleriniz sizi sadece biraz daha endişelenebilmeniz için hayatta tutacaktır."


- Kafes



94. "“..Korkarım ki ömür boyu sürecek bir uğraşa hazır olmalısın. Sevgi zahmetlidir.”"


- Carol Gömülmeden



95. "Onu paranoyanın eşiğine getiren insanlar değildi. Yaratıklardı."


- Malorie: Bir Kafes Romanı



96. "Yaratıklara kıyasla insanlardan daha çok korktuğu doğru muydu?"


- Malorie: Bir Kafes Romanı



97. "Fakat görüyorsun ya balinalardan haberdardım. Büyürken onların varlığından haberdardım. Hepimiz öyleydik. Haliyle yaratıklar geldiğinde ve insanlar akıllarını kaçırmaya başladığında bunu anımsadım ve o günden bu yana meseleyi böyle görüyorum. Sen ve kız kardeşin onların var olduğu bir dünyada büyüdünüz. Bu onları akıl sır erdirilebilir kılmaz mı?"


- Malorie: Bir Kafes Romanı



98. "Her şey gömüldü.
Hiçliğe. Sükunete, akılsız sessizliğe."


- Kırmızı Piyano



99. "... şimdi çekip gitseniz bile, geldiğimiz gibi pat diye yok olsanız bile... tüm bunları görmüş geçirmiş olacağım. Beni bunun içine sürüklediniz. Eskiden olduğumuz insanlarla ve zamanla dönüşeceğimiz insanlarla en ufak bir benzerliğimiz kalmasın diye hepimizi bunun içine çektiniz."


- Malorie: Bir Kafes Romanı



100. "Bir insan gözlerini daha kaç defa kapatabilirdi? Bir insanın kişisel karanlığı daha ne kadar kararabilirdi?"


- Malorie: Bir Kafes Romanı



101. "Yol'la ilgili bilinmesi gereken en önemli şey, ona adım attığınız anda geri dönüşünüz olmadığıydı. Öyle olduğunu sansanız bile."


- Kırmızı Piyano



102. ""Aşk kaybolur ama daima geri gelmenin bir yolunu bulur.""


- Carol Gömülmeden



103. "Savaş utanç verici bir şey ve tüm bu kavga dövüş on yıl sonra hiçbir anlam ifade etmeyecek."


- Kırmızı Piyano



104. ""Yeni bir silahtan çok daha korkunç şeyler vardır."
"Ne gibi?"
"Onu yapabilecek türden insanlar gibi.""


- Kırmızı Piyano



105. ""Burada, hiçliğin ortasında yaşıyor olabilirim, bayım; ama bu beni dünyadan haberi olmayan biri yapmaz.""


- Carol Gömülmeden



106. "Eğer sevdiğin insanı ilginden mahrum bırakırsan kötüsündür. Fakat onun ne istediğini, en önem verdiği şeyi öğrenir ve onu elinden alırsan şeytanın tekisindir."


- Carol Gömülmeden



107. ""Kimseye anlatamayız, insanlar tıpkı diğer her şeye yaptıkları gibi bunun da canına okurlar.""


- Gölün Dibindeki Ev



108. ""Zihninizi kirleten insanlardan uzaklaşmayı öğrenmeye olgunluk denir.""


- Gölün Dibindeki Ev



109. ""... eski sevgililer birleşir, eski aşklar alevlenir, insanlar eski ilişkilerinin tozlu izlerini takip ederek bir araya gelirdi. Bunun ya kaderle ya da eskiden yaşanmış ve hâlâ yaşamakta olan duygularla ilgisi vardır.""


- Carol Gömülmeden



110. ""Ruhunda bir delik var, yüzerek içinden geçilebilecek kadar büyük.""


- Kırmızı Piyano



111. "Bir insanı kazanmak zaman meselesi, kaybetmek ise an meselesidir."


- Kafes



112. "Bazı kültürlerde fotoğraf çektiğin zaman o dönemin, o günlerin bittiğini ifade edersin."


- Kırmızı Piyano



113. ""Büyük olasılıkla bu dünyayı ruhsal bozukluğu olan insanlar ele geçirecek çünkü zihinlerinin olduğundan daha fazla parçalanması mümkün değil.""


- Kafes



114. "Batıl inançları olan hiçbir müzisyen aynı anda üç nota basmazdı."


- Kırmızı Piyano



115. "Fırtınada sığınak bulma, yağmurda dans etmeyi öğren."


- Kafes



116. ""Silahların olmadığı bir dünyada savaş olur mu?'"


- Kırmızı Piyano



117. "Belki de böyle hissetmenin nedeni, insanların göremedikleri sonlara başlamaya razı gelmeleridir."


- Kırmızı Piyano



118. "-"Yeni bir silahtan çok daha korkunç şeyler vardır."
-"Ne gibi?"
-"Onu yapabilecek türden insanlar gibi.""


- Kırmızı Piyano



119. "-"Yeni bir silahtan çok daha korkunç şeyler vardır."
-"Ne gibi?"
-"Onu yapabilecek türden insanlar gibi.""


- Kırmızı Piyano



120. "İNSANOĞLU ASLINDA KORKTUĞU YARATIĞIN TA KENDİSİDİR."


- Kafes



121. "Bu dünyadaki her şey çok acımasız..."


- Kafes



122. "Dünyanın gittikçe daha soğuk , daha karanlık bir yere dönüşmesini izledi."


- Kafes



123. "Dudaklarından dökülen her kelime göğsünden küçük bir kaya kaldırmak gibiydi."


- Kafes



124. "... zaman bir yerden sonra anlamını yitiriyor. Ama eskiden yaşadığımız hayatı bize anımsatan tek şey o."


- Kafes



125. "Bazı ölümler vakitsizdir."


- Carol Gömülmeden



126. "" Bir insanı kazanmak zaman meselesi, kaybetmek ise an meselesidir...""


- Kafes



127. ""Savaş utanç verici bir şey. Ve tüm bu kavga, dövüş on yıl sonra hiçbir anlam ifade etmeyecek.""


- Kırmızı Piyano



128. "EN GÜZEL BEYİN DOLUDUR FİKİRLE."


- Kırmızı Piyano



129. "İnsan yarattığı yaratığın ta kendisidir."


- Kafes



130. "Will tell me that your love is real
And I can feel that it's true"


- Kırmızı Piyano



131. "İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir."


- Kafes



132. "Eski dünyada yolun ortasında ölü bir beden bulmak hazmedilmesi saatler alacak bir şeydi.

10:27"


- Kafes



133. "Düşüncelerini, hislerini doğrudan bana anlatabiliceğin bir yol bulmaya ne dersin?"


- Teftiş



134. "İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir."


- Kafes



135. "Sonumuz geliyor arkadaşlar."


- Kafes



136. "... bazı insanlar gelecek en küçük bir haberi beklerken bazıları kendi haberlerini yazar."


- Kafes



137. "“Çocuğunu o kadar iyi yetiştireceksin ki dünyanın böyle bir yer olmaya devam edip etmemesinin bir önemi kalmayacak.”"


- Kafes



138. "İçimdeki uçurumlardan herkes habersiz."


- Kafes



139. "Bir insanı kazanmak zaman meselesi, kaybetmek ise an meselesidir."


- Kafes



140. "İçimdeki uçurumlardan herkes habersiz."


- Kafes



141. ""Yeni bir silahtan çok daha korkunç şeyler vardır"
"Ne gibi?"
"Onu yapabilecek türden insanlar gibi.""


- Kırmızı Piyano



142. ""Batıl inançları olan hiçbir müzisyen aynı anda üç nota basmazdı.""


- Kırmızı Piyano



143. "Sonunda, körler arasında yürümek ona karanlık değil, özgürlük gibi gelmişti."


- Kafes



144. ""Kötü olmakla habis olmak arasında fark var...
Eğer sevdiğin insanı ilginden mahrum bırakırsan kötüsündür. Fakat onun ne istediğini, en önem verdiği şeyi öğrenir ve onu elinden alırsan şeytanın tekisindir.""


- Carol Gömülmeden



145. "Bir insanı kazanmak zaman meselesi,kaybetmek ise an meselesidir."


- Kafes



146. "İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir..."


- Kafes



147. "İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir..."


- Kafes



148. "Yaralarını ulu orta gösterme, seni oradan vururlar."


- Kırmızı Piyano



149. "... hepimizin canını yakacak şeyler var."


- Kafes



150. ""Bir insanı kazanmak zaman meselesi, kaybetmek ise an meselesidir.""


- Kafes



151. "Bugün çektiğin sıkıntı yarın hissettiğin güç olacak."


- Kafes



152. "Tell you a story
Happened long time ago
Little bitty pretty one
I've been watchin' you grow"


- Kırmızı Piyano



153. "" Oradan ayrıldık çünkü bazı insanlar gelecek en küçük bir haberi beklerken, bazıları kendi haberlerini yazar. ""


- Kafes



154. "Eski dünyada yolun ortasında ölü bir beden bulmak hazmedilmesi saatler alacak bir şeydi."


- Kafes



155. "Bugün çektiğin sıkıntı yarın hissettiğin güç olacak."


- Kafes



156. "Tell you a story
Happened long time ago
Little bitty pretty one
I've been watchin' you grow"


- Kırmızı Piyano



157. ""Kendini ihanete uğramış gibi, kaybolmuş gibi, aklın karışmış gibi hissedeceksin.”"


- Teftiş



158. "Hepimizin canını yakacak şeyler var..."


- Kafes



159. "Zaman bir yerden sonra anlamını yitiriyor."


- Kafes



160. "Delirdik, diye düşündü James. Aşktan delirdik."


- Gölün Dibindeki Ev



161. ""Çocuklarının başlarını kaldırıp asla göremeyecekleri yıldızlar kadar büyük hayaller kurmalarını nasıl bekleyebilirdi ki ?"

>22:56<"


- Kafes



162. "Büyük olasılıkla bu dünyayı ruhsal bozukluğu olan insanlar ele geçirecek..."


- Kafes



163. "İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir."


- Kafes



164. "... eğer birbirimizi tanıyacaksak hikâyemi bilmen gerekiyor."


- Kafes



165. "Şimdi Malorie, çocuklarına sarılırken evin ve nehrin efsanelerde gizemli bir yer olduğunu, sonsuzluğun içinde kaybolduğunu düşünüyordu.
Ama burada, kaybolanın kendileri olmadığını biliyordu.
Ve bir de sandıkları kadar yalnız olmadıklarını..."


- Kafes



166. "Siyahtan daha karanlığını bulamazsın!"


- Kırmızı Piyano



167. "İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir."


- Kafes



168. "Büyük olasılıkla bu dünyayı ruhsal bozukluğu olan insanlar ele geçirecek..."


- Kafes



169. ""Kötü olmakla habis olmak arasında fark var, demişti John Bowie bir keresinde.Eğer sevdiğin insanı ilginden mahrum bırakırsan kötüsündür.Fakat onun ne istediğini,en önem verdiği şeyi öğrenir ve onu elinden alırsan şeytanın tekisindir.""


- Carol Gömülmeden



170. ""Ruhunda bir delik var. Yüzerek içinden geçilebilecek kadar büyük.""


- Kırmızı Piyano



171. ""Ben öldüm. Hem de pek çok kez.""


- Carol Gömülmeden



172. "Bir insan ne kadar uzağı duyabilirdi?"


- Kafes



173. ""Bazı zil sesleri, diğerlerinden daha yüklüdür. Sanki insan önemli bir aramayı... daha telefonu açmadan duyabilecekmiş gibi.""


- Kırmızı Piyano



174. "“Geldiğim evde böyle inceliklere yer yoktu. Bir fikir öne sürüldüğünde herkes onaylasa da onaylamasa da inatçı bir tavırla onu takip ederlerdi. Daha önceki hayatlarımıza özgü nezaketlerini korumayı başarmış insanlarla tanışmak çok umut verici.”"


- Kafes



175. "Tek yaptığımız hayatta kalmak!"


- Malorie: Bir Kafes Romanı



176. "Çünkü kadınlar dikkat dağıtmazlar. İlham verirler."


- Teftiş



177. "İlk olarak bu ev hiçbirimize ait değil. Evin sahibi öldü. Bunu daha sonra açıklarım. İnternet’imiz yok. Buraya geldiğimizden beri kesik. Baz istasyonlarını çalıştıranların işe gitmekten vazgeçtiğinden bir hayli eminiz. Ölmüş de olabilirler. Artık posta ya da gazete gelmiyor. Son günlerde cep telefonunu kontrol ettin mi? Bizimkiler üç hafta kadar önce çalışmayı kesti. Gel gör ki sabit hattımız var ama kimi arayabileceğimizi bilmiyorum."


- Kafes



178. "Büyük olasılıkla bu dünyayı ruhsal bozukluğu olan insanlar ele geçirecek çünkü zihinlerinin olduğundan daha fazla parçalanması mümkün değil."


- Kafes



179. "SAKIN GÖZLERİNİ AÇMA !!!"


- Kafes



180. "İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir."


- Kafes



181. "Endişelerin seni sadece biraz daha endişelenebilmen için hayatta tutuyor."


- Kafes



182. "İNSANOĞLU ASLINDA KORKTUĞU YARATIĞIN TA KENDİSİDİR."


- Kafes



183. "Anneliğinin kaygıyla geçirdiği, sancı dolu ilk yıllarına rağmen böylesi bir dünyada çocukların kıkırdamasını sağlayan her şeyin iyi olduğunun farkındaydı."


- Kafes



184. "Ve her şey gün geçtikçe kötüye gitti."


- Kafes



185. "İNSANOĞLU ASLINDA KORKTUĞU YARATIĞIN TA KENDİSİDİR."


- Kafes



186. "“Bir şey hiçbir şeyden daha iyidir.”"


- Teftiş



187. "Bir şey hiçbir şeyden daha iyidir."


- Teftiş



188. "Bildiğin her şeyi tek bir kaynaktan öğrenmekten daha kötü bir şey varsa o da duyduklarına körü körüne inanmaktır."


- Teftiş



189. "Şimdi gerçeklerle yüzleşiyor olman eskiden o gerçeğe sırt çevirmediğin anlamına gelmez."


- Teftiş



190. "Göz bağlarının ardından sessiz gözyaşları dökmüştü. Ona göre sessiz gözyaşları. Ama çocuklar gözyaşlarının sesini sessizlikten ayırabilirdi."


- Kafes



191. "Burada ol.
Onu içine çek.
Ta kendisi ol."


- Kırmızı Piyano



192. "“Bir şey hiçbir şeyden daha iyidir.”"


- Teftiş



193. "Bir şey hiçbir şeyden daha iyidir."


- Teftiş



194. "Bildiğin her şeyi tek bir kaynaktan öğrenmekten daha kötü bir şey varsa o da duyduklarına körü körüne inanmaktır."


- Teftiş



195. "Şimdi gerçeklerle yüzleşiyor olman eskiden o gerçeğe sırt çevirmediğin anlamına gelmez."


- Teftiş



196. "Burada ol.
Onu içine çek.
Ta kendisi ol."


- Kırmızı Piyano



197. "Artık daha güçlüydü. Daha cesurdu. Böyle bir dünyada tek başına iki çocuk yetiştirmişti."


- Kafes



198. "Daha kötüsü ne, biliyor musun? Özlem duymamız gereken bir özgürlüğün var olduğundan bile bihaberdik."


- Teftiş



199. ""Karanlık dediğin ışığın yokluğundan başka neydi ki?""


- Gölün Dibindeki Ev



200. "“Bugün çektiğin sıkıntı yarın hissettiğin güç olacak.”"


- Kafes



201. "Bu dünyadaki her şey çok acımasız..."


- Kafes



202. "Daha kötüsü ne, biliyor musun? Özlem duymamız gereken bir özgürlüğün var olduğundan bile bihaberdik."


- Teftiş



203. ""Karanlık dediğin ışığın yokluğundan başka neydi ki?""


- Gölün Dibindeki Ev



204. "Mezarlar böyle kokar. Ölümün kokusudur bu."


- Kafes



205. "Sırayla tımarhane gibi bir yere gidiyoruz. Bu kulağa aşk gibi geliyordu."


- Gölün Dibindeki Ev



206. "İçimdeki uçurumlardan herkes habersiz."


- Kafes



207. "Hiçbirimiz kendimizi güvende hissetmiyoruz ve çok korkuyoruz."


- Kafes



208. "Kendimi bildim bileli aptallığımız yüzünden sonumuzun geleceğini düşünürdüm."


- Kafes



209. "Bu dünyadaki her şey çok acımasız..."


- Kafes



210. "Endişelerin seni sadece biraz daha endişelenebilmen için hayatta tutacaktır."


- Kafes



211. "Bir gün annenizin ve diğer tüm annelerin bahsettiği acıyı siz de yaşayacaksınız: doğum yaparken. Bunu sadece kadınlar yaşar ve bu nedenden ötürü, bütün kadınlar birbirlerine içten içe bağlıdır."


- Kafes



212. "Şimdi Malorie, çocuklarına sarılırken evin ve nehrin efsanelerde anlatılan gizemli birer yer olduğunu, sonsuzluğun içinde kaybolduğunu düşünüyordu. Ama burada, kaybolanın kendileri olmadığını biliyordu. Ve bir de sandıkları kadar yalnız olmadıklarını."


- Kafes



213. ""Kendini tam olarak tanımak" diye bir şey yoktur fakat kişinin benliğini tanımasına yönelik girişimlerin acıyı azaltmaktaki etkisi büyüktür."


- Teftiş



214. "Kadın.
Ah, bir kadın yazmak.
Ah, bir kadın betimlemek."


- Teftiş



215. "Gökyüzünün neye benzediğini bile hatırlamadığınıza bahse girerim."


- Kafes



216. "Hazır ol yada olma... işte başlıyoruz."


- Gölün Dibindeki Ev



217. ""En nefret ettiğim şeyleri, en sevdiğim insanlardan gördüm.""


- Malorie: Bir Kafes Romanı



218. "Yeni dünyada, gözlerinizi açmaya karar verdiğiniz anla gözlerinizi gerçekten açtığınız an arasında geçen süre son derece korku verici."


- Kafes



219. ""Hoşuma gitti" dedi Farrah. "Aşk hakkında söylediklerin."
"Ne dedim ki ?"
"Tüm gidiş gelişlerden daha fazlası olduğunu söyledin.""


- Carol Gömülmeden



220. "Bekledi. Ve bekledikçe korkusu arttı. Sanki sessizlik gittikçe güçleniyor gibiydi. Sanki duymak istemediği bir şeyi duymak üzereymiş gibi."


- Kafes



221. "Dünya geri mi çekiliyor? Yoksa bu acı içinde enginlere doğru yelken mi açıyorum?"


- Kafes



222. "Birilerine bağırmak istiyordu. Onu dinleyecek birilerine sızlanmak istiyordu."


- Kafes



223. "-- Günler birbirine karışır. Bu nedenle, oturma odasının duvarına bir takvim çizdik. Biliyorsun, zaman bir yerden sonra anlamını yitiriyor. Ama eskiden yaşadığımız hayatı bize anımsatan tek şey o.
“Akıp giden zaman mı?”
“Evet. Ve onunla ne yaptığımız.”"


- Kafes



224. "Şu koca dünyada görülecek en önemli yerler daha önce hiç görmediklerinizdir!"


- Teftiş



225. ""Yeni bir silahtan çok daha korkunç şeyler vardır." Dedi
"Ne gibi?"
"Onu yapabilecek türden insanlar gibi.""


- Kırmızı Piyano



226. "Aslında hiç kimse yalnız değildir."


- Kırmızı Piyano



227. "—Bize ihtiyaçları var.
—Onlar kim?
—Amerika
—Amerika'nın sana ihtiyacı yok oğlum. Amerika'nın bir psikiyatriste ihtiyacı var."


- Kırmızı Piyano



228. "Herkesin aniden delirdiği bir dünyada kime güvenilebilirdi?"


- Kafes



229. "—Bize ihtiyaçları var.
—Onlar kim?
—Amerika
—Amerika'nın sana ihtiyacı yok oğlum. Amerika'nın bir psikiyatriste ihtiyacı var."


- Kırmızı Piyano



230. "Herkesin aniden delirdiği bir dünyada kime güvenilebilirdi?"


- Kafes



231. "Ben Kokuşma'yım James Moxie . Sevdiğin kadını terk etmeye karar verdiğin anın sonrasıyım . Vicdan azabının bir adım ötesiyim ."


- Carol Gömülmeden



232. "Bugün çektiğin sıkıntı yarın hissettiğin güç olacak."


- Kafes



233. "İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir."


- Kafes



234. "…kafası sanata çalışan insanlar hakkında bildiğimiz tek bir şey varsa o da çalışmaları üslup değiştirse bile sanatlarının filizlendiği bilinçaltındaki köklerin aynı kaldığıdır."


- Teftiş



235. "Her şey küçücük bir boşlukta olup bitmiyor muydu? Bilgiyle yanlış bilgi arasındaki boşluk yalnızca ikisinin arasındaki farkı bilen kişinin sığabileceği kadar dar değil miydi?"


- Teftiş



236. "Adam eski ders kitapları gibi kokardı."


- Teftiş



237. "Her şey gömüldü.
Hiçliğe. Sükunete, akılsız sessizliğe."


- Kırmızı Piyano



238. "Çocukları asla evlerinin dışındaki dünyayı görmemişti. Hatta pencereden bile. Ve Malorie dört yıldır pencereden bakmıyordu.
Dört yıl..."


- Kafes



239. "Endişelerin seni sadece biraz daha endişelenebilmen için hayatta tutacaktır."


- Kafes



240. "... dünya insanı hasta edecek kadar griydi."


- Kafes



241. "Malorie, çocuklarını delilikten korumak için harcadığı onca çabaya rağmen onları eski dünyaya ait gerçeklere karşı yeterince hazırlayıp hazırlamadığını merak etti.
Tıpkı insanların artık kullanmadığı bir nehri istila eden yabani hayvanlar gibi gerçeklere..."


- Kafes



242. "Ne yaptıklarını bilmiyorlarsa “zalim” olamazlar."


- Kafes



243. "Korkunun sesi yoktu. Ama molarie onu her hücresinde duyabiliyordu."


- Kafes



244. "Her şey dağılırken var olanım."


- Carol Gömülmeden



245. "Kendini mutlu olduğuna ikna edebilirsin.

Canın gülümsemek istemediğinde…inadına gülümse. O zaman ne olacak biliyor musun? Mutlu hissetmeye başlayacaksın!"


- Teftiş



246. "Sanırım hepimiz biraz yaralıyız."


- Kırmızı Piyano



247. "Kendini mutlu olduğuna ikna edebilirsin.

Canın gülümsemek istemediğinde…inadına gülümse. O zaman ne olacak biliyor musun? Mutlu hissetmeye başlayacaksın!"


- Teftiş



248. "... zaman bir yerden sonra anlamını yitiriyor. Ama eskiden yaşadığımız hayatı bize anımsatan tek şey o."


- Kafes



249. "Delirdiğimi düşünüyorsun, değil mi?"


- Kafes



250. "Onları yaşamaya değmeyecek bir hayat için koruyorsun."


- Kafes

Tüm kitapları ücretsiz okuyabilir veya indirebilirsiniz! Ayrıca son kitabımız İlahi Rezonans artık raflarda! İncelemek için: