Josh Malerman En Beğenilen Sözleri
1. "İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir."
- Kafes
2. "İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir."
- Kafes
3. ""Denemekten vazgeçemeyiz.""
- Kafes
4. "O eski dünya artık maziye gömülmüştü ve şimdikinden insanı delirtircesine farklıydı."
- Malorie: Bir Kafes Romanı
5. "... tek başınayken sahip olduğu tek şey zamandı."
- Malorie: Bir Kafes Romanı
6. ""Bir insanı kazanmak zaman meselesi, kaybetmek ise an meselesidir.""
- Kafes
7. ""Ne tür bir adam hasta bir kadına sırtını döner? Ne tür bir adam onu öylece bırakıp çekip gider?""
- Carol Gömülmeden
8. ""Aşk kaybolur. Ama daima geri gelmenin bir yolunu bulur.""
- Carol Gömülmeden
9. ""Ben öldüm. Hem de pek çok kez.""
- Carol Gömülmeden
10. "Yeni dünyadan kaçınmak için elinden geleni yapabilirsin fakat er ya da geç, o ya da bu şekilde mutlaka gelip kapını çalacaktır."
- Malorie: Bir Kafes Romanı
11. ""Her ölüm erken ölümdür. Hatta onu hak edecek kadar yaşlı olanlar için bile.""
- Carol Gömülmeden
12. ""Bazı dedikodular hırsızlıktan, tecavüzden ya da cinayetten daha kötüydü.""
- Carol Gömülmeden
13. ""Korkarım işinin ehli herkesten aynı şeyi duyacaksın. Bir insan öldüğünde... kim tarafından muayene edilirse edilsin ölü kalır.""
- Carol Gömülmeden
14. "- "Sevgi zahmetlidir."
+ "Sevgi mi?"
- "Onun kokusunu seviyor musun?"
+ "Seviyorum."
- "Yürüme şeklini seviyor musun?"
+ "Seviyorum."
- "Gözüne kuzu yünü kadar yumuşak mı görünüyor?"
+ "Evet."
- "O halde onu seviyorsun."
+ "Onu seviyorum...""
- Carol Gömülmeden
15. ""Vaden dolduğunda sihirbazlık numaraları bile seni kurtaramaz.""
- Carol Gömülmeden
16. ""Kahramanlar onlara tapanlar tarafından daima tanınır.""
- Carol Gömülmeden
17. ""Kötü olmakla habis olmak arasında fark var. Eğer sevdiğin insanı ilginden mahrum bırakırsan kötüsündür. Fakat onun ne istediğini, en önem verdiği şeyi öğrenir ve onu elinden alırsan şeytanın tekisindir.""
- Carol Gömülmeden
18. "Bir insanı kazanmak zaman meselesi, kaybetmek ise an meselesidir."
- Kafes
19. ""Yaralarını ulu orta gösterme, seni oradan vururlar.""
- Kırmızı Piyano
20. ""Yoksa endişesinin kaynağı, karanlığın istila ettiği yüzünün ne kadar aydınlatırlarsa aydınlatsınlar geceyi silip atamayan yıldızlar mıydı?”"
- Gölün Dibindeki Ev
21. ""Zekâ, derdi babası kızlarına, konuşarak kavgadan paçayı sıyırabilmek demektir.""
- Malorie: Bir Kafes Romanı
22. ""... Ama iyi değildi. Ve iyiyim demekle iyi olunmuyordu.""
- Kırmızı Piyano
23. "Hayaller, sevmeyi hakeder, büyümeyi ister. Hayaller yaşamayı hakeder."
- Kafes
24. ""Bugün çektiğin sıkıntı, yarın aldığın güç olacak""
- Kafes
25. "En nefret ettiğim şeyleri, en sevdiğim insanlardan gördüm."
- Malorie: Bir Kafes Romanı
26. "Bir insanı kazanmak zaman meselesi ,
kaybetmek ise an meselesidir."
- Kafes
27. "Korkularına esir düşen kimse mükemmel şeylere imza atamadı."
- Gölün Dibindeki Ev
28. ""Her insanın hikâyesinin umduğu şekilde mi sona erdiğini sanıyorsun?""
- Kırmızı Piyano
29. ""Ben öldüm. Hem de pek çok kez.”"
- Carol Gömülmeden
30. "Ve bizim gibi düşünürlerin en iyi yaptıkları şeyi yapmaya devam etmeleri önemlidir. Kaçılmaz ölümü beklemek. Huzur içinde. Ve yapayalnız."
- Malorie: Bir Kafes Romanı
31. "EGBDF (EN GÜZEL BEYİN DOLUDUR FİKİRLE)"
- Kırmızı Piyano
32. "Bu dünyadaki her şey çok acımasız."
- Kafes
33. "O halde korkarım ki ömür boyu sürecek bir uğraşa hazır olmalısın. Sevgi zahmetlidir."
- Carol Gömülmeden
34. "Sanırım bir mesaj bekliyordum. Birinin kapıyı çalmasını ve her şeyin sona erdiğini söylemesini. Eski dünyada doğup büyüyenlerin en büyük hayali de bu değil miydi? Tüm kabusun sona erdiğini haber almak?"
- Malorie: Bir Kafes Romanı
35. ""... kaosun tam ortasındayız."
"O zaman artık bir şeyler değişmek zorunda.""
- Kafes
36. ""Büyük olasılıkla bu dünyayı ruhsal bozukluğu olan insanlar ele geçirecek çünkü zihinlerinin olduğundan daha fazla parçalanması mümkün değil.""
- Kafes
37. "İNSANOĞLU ASLINDA KORKTUĞU YARATIĞIN TA KENDİSİDİR."
- Kafes
38. "Fırtınada sığınak bulma, yağmurda dans etmeyi öğren."
- Kafes
39. "Harika bir yaş. Esasen bu dünyada her yaş harika. Yaş alman hayatta kalmayı başardığın anlamına geliyor."
- Malorie: Bir Kafes Romanı
40. "Bebeğiniz sandığınızdan daha zekidir."
- Kafes
41. "Her şey gömüldü.
Hiçliğe. Sükûnete, akılsız sessizliğe."
- Kırmızı Piyano
42. "Ben hep ölürüm. Birçok defa öldüm."
- Carol Gömülmeden
43. "Fırtınada sığınak bulma, yağmurda dans etmeyi öğren. ."
- Kafes
44. ""Kelimeleri bile bulamıyorum..""
- Gölün Dibindeki Ev
45. "İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir."
- Kafes
46. "Okuduğum kitaplardaki bazı karakterler bir şeyi böylesine istediklerinde o şeyin gerçekten olduğuna inanıyorlardı."
- Malorie: Bir Kafes Romanı
47. "... bir insan ne kadar uzağı duyabilirdi ?"
- Kafes
48. ""Üzgünüm. Sanırım hepimiz biraz yaralıyız.""
- Kırmızı Piyano
49. "... asıl sorun o kepaze yaratıklar değil. İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir."
- Malorie: Bir Kafes Romanı
50. "Aşk, diye düşündü. Sözcük güçlü ama renkten yoksundu."
- Carol Gömülmeden
51. "Bazı zil sesleri, diğerlerinden daha yüklüdür. Sanki insan önemli bir aramayı... daha telefonu açmadan duyabilecekmiş gibi."
- Kırmızı Piyano
52. "" İnsan geçmişini düzeltebilir mi?""
- Carol Gömülmeden
53. ""Müzik kâh öfkeydi, kâh azim, kâh kabullenme, kâh nefret.""
- Kırmızı Piyano
54. ""Bir asker kendisinden daha manyak düşmanlarla karşılaşmaya hazır olmalıdır.""
- Kırmızı Piyano
55. ""Güneş gibi doğuyor ve batıyor. Hepimiz gibi.""
- Kırmızı Piyano
56. ""Gökyüzünün neye benzediğini bile hatırlamadığınıza bahse girerim."
03:29"
- Kafes
57. "" Mezarlar böyle kokar. Ölüm kokusudur bu. ""
- Kafes
58. "Korkarım ki ömür boyu sürecek bir uğraşa hazır olmalısın. Sevgi zahmetlidir."
- Carol Gömülmeden
59. "Mantık.
Bu kelime yeni dünyada hepten abes kaçıyordu. Aklını kaçırmış bir dünyada mantık. Karanlık bir dünyada."
- Malorie: Bir Kafes Romanı
60. "Dünya gözbağlarına körü körüne bağlı insanlardan ibaret değildi."
- Malorie: Bir Kafes Romanı
61. "Dünya gözbağlarına körü körüne bağlı insanlardan ibaret değildi."
- Malorie: Bir Kafes Romanı
62. "İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir."
- Kafes
63. ""... kaosun tam ortasındayız."
"O zaman artık bir şeyler değişmek zorunda.""
- Kafes
64. "Zeka, derdi babası kızlarına, konuşarak kavgadan paçayı sıyırabilmek demektir."
- Malorie: Bir Kafes Romanı
65. ""Mesele yalnızca nerede yaşadığımız değil , nasıl yaşadığımız .Ve birbirimize nasıl davrandığımız.""
- Malorie: Bir Kafes Romanı
66. ""Aşk kaybolur ama daima geri gelmenin bir yolunu bulur.""
- Carol Gömülmeden
67. "Çocuk olmanın eskiden muhteşem bir şey olduğunu, büyülü bir şey olduğunu düşünüyordu. Akranlarıyla takılmanın. Araba sürmeyi öğrenmenin. İstediği yere gitmenin, yürümenin, bakmanın. Acaba insanlar o zamanlar ellerindeki şeyin kıymetini biliyorlar mıydı? Bu yalnızca görmek ya da görmemek meselesi değildi."
- Malorie: Bir Kafes Romanı
68. "Artık kaybetmek yoktu, daha fazlasının elinden alınmasına müsaade etmeyecekti çünkü uzun zamandır mahrum kaldığı bir şey ona geri verilmişti."
- Malorie: Bir Kafes Romanı
69. "İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir."
- Kafes
70. "Söylesene, hangisi daha kötü? Bir insanın çocukluğunu çalmak mı, yoksa onu olacağı insandan etmek mi? Çünkü ben kestiremiyorum! Çocuklarım mı daha beterini yaşadı, yoksa ben mi bilmiyorum."
- Malorie: Bir Kafes Romanı
71. ""Her insanın hikayesinin umduğu şekilde mi sona erdiğini sanıyorsun?""
- Kırmızı Piyano
72. "Tek yaptığımız hayatta kalmak!"
- Malorie: Bir Kafes Romanı
73. "Dudaklarından dökülen her kelime göğsünden küçük bir kaya kaldırmak gibiydi."
- Kafes
74. "Varlığına kafa yoran sonsuzluk. Ebedi yolculuğuyla yüzleşen ebediyet."
- Malorie: Bir Kafes Romanı
75. "Cehennemdeki cennet aşkına, tüm dünya gergindi."
- Carol Gömülmeden
76. "Onları bulsak da bulamasak da oraya gidişimiz yabana atılamaz. Hem de hiç. Dışarıda, yapmak üzere olduğumuz şeye teşebbüs dahi edemeyecek kadar korkan insanlar var."
- Malorie: Bir Kafes Romanı
77. ""Bazı insanlar yetinmeyi gereğinden çok daha erken öğreniyor.""
- Kırmızı Piyano
78. ""Bazı dedikodular hırsızlıktan, tecavüzden ya da cinayetten daha kötüydü.""
- Carol Gömülmeden
79. "Eğer Malorie’nin her şeyden çok altını çizdiği bir husus varsa o da koca bir kibrit kutusunu tutuşturmak için tek gereksinim dışarı bakıp onları görecek tek bir kişi, tek bir deli olduğuydu."
- Malorie: Bir Kafes Romanı
80. "Eğer Malorie’nin her şeyden çok altını çizdiği bir husus varsa o da koca bir kibrit kutusunu tutuşturmak için tek gereksinim dışarı bakıp onları görecek tek bir kişi, tek bir deli olduğuydu."
- Malorie: Bir Kafes Romanı
81. "İnsanın hayatı boyunca gözbağı takarak başarabileceği tek şeyin göremediği yalanını sürdürmek olduğunu anlamıyor muydu?"
- Malorie: Bir Kafes Romanı
82. "Bütün dünya aklını kaçırmıştı ve yaşayan herkes çılgınlığın farklı aşamalarındaydı."
- Malorie: Bir Kafes Romanı
83. "Fakat eğer birini bıktıracak kadar çok hayır derseniz o kişi sırf başka bir şey duymuş olmak için, sırf başka bir kelime duymuş olmak için evet diye düşünmeye başlardı."
- Malorie: Bir Kafes Romanı
84. "Korku ve inanamama anı gerçekliği sonsuza dek çatırdatmaya yeter."
- Malorie: Bir Kafes Romanı
85. "- "Onun kokusunu seviyor musun?"
+ "Seviyorum."
- "Yürüme şeklini seviyor musun?"
+ "Seviyorum."
- "Gözüne kuzu yünü kadar yumuşak mı görünüyor?"
+ "Evet."
- "O halde onu seviyorsun."
+ "Onu seviyorum...!”"
- Carol Gömülmeden
86. "Kadere inanmak, her şeyin bir nedeni olduğuna inanmak istiyordu. Şimdi gerçekten de oradan ayrılmak zoruna olduklarına. Aslında hiç zaman kaybetmediklerine. En nihayetinde karşılarına daha ulvi bir amaç çıkacağına."
- Malorie: Bir Kafes Romanı
87. "Mantık var mıydı? Geriye hiç kalmış mıydı?"
- Malorie: Bir Kafes Romanı
88. ""Kalbim neredeyse hiç atmıyor. Soluğum hiçbir aynayı buğulandırmıyor. Nabzım ise bir sümüklüböcek kadar yavaş.""
- Carol Gömülmeden
89. "İnsanların kişisel mülkiyetten mahrum olduğu bir dünyada sırlar hakikaten kıymetliydi."
- Malorie: Bir Kafes Romanı
90. ""... Her insanın hikayesinin umduğu şekilde mi sona erdiğini sanıyorsun?""
- Kırmızı Piyano
91. "Aşk kaybolur ama daima geri gelmenin bir yolunu bulur."
- Carol Gömülmeden
92. ""Kalbim neredeyse hiç atmıyor. Soluğum hiçbir aynayı buğulandırmıyor. Nabzım ise bir sümüklüböcek kadar yavaş.""
- Carol Gömülmeden
93. "Endişeleriniz sizi sadece biraz daha endişelenebilmeniz için hayatta tutacaktır."
- Kafes
94. "“..Korkarım ki ömür boyu sürecek bir uğraşa hazır olmalısın. Sevgi zahmetlidir.”"
- Carol Gömülmeden
95. "Onu paranoyanın eşiğine getiren insanlar değildi. Yaratıklardı."
- Malorie: Bir Kafes Romanı
96. "Yaratıklara kıyasla insanlardan daha çok korktuğu doğru muydu?"
- Malorie: Bir Kafes Romanı
97. "Fakat görüyorsun ya balinalardan haberdardım. Büyürken onların varlığından haberdardım. Hepimiz öyleydik. Haliyle yaratıklar geldiğinde ve insanlar akıllarını kaçırmaya başladığında bunu anımsadım ve o günden bu yana meseleyi böyle görüyorum. Sen ve kız kardeşin onların var olduğu bir dünyada büyüdünüz. Bu onları akıl sır erdirilebilir kılmaz mı?"
- Malorie: Bir Kafes Romanı
98. "Her şey gömüldü.
Hiçliğe. Sükunete, akılsız sessizliğe."
- Kırmızı Piyano
99. "... şimdi çekip gitseniz bile, geldiğimiz gibi pat diye yok olsanız bile... tüm bunları görmüş geçirmiş olacağım. Beni bunun içine sürüklediniz. Eskiden olduğumuz insanlarla ve zamanla dönüşeceğimiz insanlarla en ufak bir benzerliğimiz kalmasın diye hepimizi bunun içine çektiniz."
- Malorie: Bir Kafes Romanı
100. "Bir insan gözlerini daha kaç defa kapatabilirdi? Bir insanın kişisel karanlığı daha ne kadar kararabilirdi?"
- Malorie: Bir Kafes Romanı
101. "Yol'la ilgili bilinmesi gereken en önemli şey, ona adım attığınız anda geri dönüşünüz olmadığıydı. Öyle olduğunu sansanız bile."
- Kırmızı Piyano
102. ""Aşk kaybolur ama daima geri gelmenin bir yolunu bulur.""
- Carol Gömülmeden
103. "Savaş utanç verici bir şey ve tüm bu kavga dövüş on yıl sonra hiçbir anlam ifade etmeyecek."
- Kırmızı Piyano
104. ""Yeni bir silahtan çok daha korkunç şeyler vardır."
"Ne gibi?"
"Onu yapabilecek türden insanlar gibi.""
- Kırmızı Piyano
105. ""Burada, hiçliğin ortasında yaşıyor olabilirim, bayım; ama bu beni dünyadan haberi olmayan biri yapmaz.""
- Carol Gömülmeden
106. "Eğer sevdiğin insanı ilginden mahrum bırakırsan kötüsündür. Fakat onun ne istediğini, en önem verdiği şeyi öğrenir ve onu elinden alırsan şeytanın tekisindir."
- Carol Gömülmeden
107. ""Kimseye anlatamayız, insanlar tıpkı diğer her şeye yaptıkları gibi bunun da canına okurlar.""
- Gölün Dibindeki Ev
108. ""Zihninizi kirleten insanlardan uzaklaşmayı öğrenmeye olgunluk denir.""
- Gölün Dibindeki Ev
109. ""... eski sevgililer birleşir, eski aşklar alevlenir, insanlar eski ilişkilerinin tozlu izlerini takip ederek bir araya gelirdi. Bunun ya kaderle ya da eskiden yaşanmış ve hâlâ yaşamakta olan duygularla ilgisi vardır.""
- Carol Gömülmeden
110. ""Ruhunda bir delik var, yüzerek içinden geçilebilecek kadar büyük.""
- Kırmızı Piyano
111. "Bir insanı kazanmak zaman meselesi, kaybetmek ise an meselesidir."
- Kafes
112. "Bazı kültürlerde fotoğraf çektiğin zaman o dönemin, o günlerin bittiğini ifade edersin."
- Kırmızı Piyano
113. ""Büyük olasılıkla bu dünyayı ruhsal bozukluğu olan insanlar ele geçirecek çünkü zihinlerinin olduğundan daha fazla parçalanması mümkün değil.""
- Kafes
114. "Batıl inançları olan hiçbir müzisyen aynı anda üç nota basmazdı."
- Kırmızı Piyano
115. "Fırtınada sığınak bulma, yağmurda dans etmeyi öğren."
- Kafes
116. ""Silahların olmadığı bir dünyada savaş olur mu?'"
- Kırmızı Piyano
117. "Belki de böyle hissetmenin nedeni, insanların göremedikleri sonlara başlamaya razı gelmeleridir."
- Kırmızı Piyano
118. "-"Yeni bir silahtan çok daha korkunç şeyler vardır."
-"Ne gibi?"
-"Onu yapabilecek türden insanlar gibi.""
- Kırmızı Piyano
119. "-"Yeni bir silahtan çok daha korkunç şeyler vardır."
-"Ne gibi?"
-"Onu yapabilecek türden insanlar gibi.""
- Kırmızı Piyano
120. "İNSANOĞLU ASLINDA KORKTUĞU YARATIĞIN TA KENDİSİDİR."
- Kafes
121. "Bu dünyadaki her şey çok acımasız..."
- Kafes
122. "Dünyanın gittikçe daha soğuk , daha karanlık bir yere dönüşmesini izledi."
- Kafes
123. "Dudaklarından dökülen her kelime göğsünden küçük bir kaya kaldırmak gibiydi."
- Kafes
124. "... zaman bir yerden sonra anlamını yitiriyor. Ama eskiden yaşadığımız hayatı bize anımsatan tek şey o."
- Kafes
125. "Bazı ölümler vakitsizdir."
- Carol Gömülmeden
126. "" Bir insanı kazanmak zaman meselesi, kaybetmek ise an meselesidir...""
- Kafes
127. ""Savaş utanç verici bir şey. Ve tüm bu kavga, dövüş on yıl sonra hiçbir anlam ifade etmeyecek.""
- Kırmızı Piyano
128. "EN GÜZEL BEYİN DOLUDUR FİKİRLE."
- Kırmızı Piyano
129. "İnsan yarattığı yaratığın ta kendisidir."
- Kafes
130. "Will tell me that your love is real
And I can feel that it's true"
- Kırmızı Piyano
131. "İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir."
- Kafes
132. "Eski dünyada yolun ortasında ölü bir beden bulmak hazmedilmesi saatler alacak bir şeydi.
10:27"
- Kafes
133. "Düşüncelerini, hislerini doğrudan bana anlatabiliceğin bir yol bulmaya ne dersin?"
- Teftiş
134. "İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir."
- Kafes
135. "Sonumuz geliyor arkadaşlar."
- Kafes
136. "... bazı insanlar gelecek en küçük bir haberi beklerken bazıları kendi haberlerini yazar."
- Kafes
137. "“Çocuğunu o kadar iyi yetiştireceksin ki dünyanın böyle bir yer olmaya devam edip etmemesinin bir önemi kalmayacak.”"
- Kafes
138. "İçimdeki uçurumlardan herkes habersiz."
- Kafes
139. "Bir insanı kazanmak zaman meselesi, kaybetmek ise an meselesidir."
- Kafes
140. "İçimdeki uçurumlardan herkes habersiz."
- Kafes
141. ""Yeni bir silahtan çok daha korkunç şeyler vardır"
"Ne gibi?"
"Onu yapabilecek türden insanlar gibi.""
- Kırmızı Piyano
142. ""Batıl inançları olan hiçbir müzisyen aynı anda üç nota basmazdı.""
- Kırmızı Piyano
143. "Sonunda, körler arasında yürümek ona karanlık değil, özgürlük gibi gelmişti."
- Kafes
144. ""Kötü olmakla habis olmak arasında fark var...
Eğer sevdiğin insanı ilginden mahrum bırakırsan kötüsündür. Fakat onun ne istediğini, en önem verdiği şeyi öğrenir ve onu elinden alırsan şeytanın tekisindir.""
- Carol Gömülmeden
145. "Bir insanı kazanmak zaman meselesi,kaybetmek ise an meselesidir."
- Kafes
146. "İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir..."
- Kafes
147. "İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir..."
- Kafes
148. "Yaralarını ulu orta gösterme, seni oradan vururlar."
- Kırmızı Piyano
149. "... hepimizin canını yakacak şeyler var."
- Kafes
150. ""Bir insanı kazanmak zaman meselesi, kaybetmek ise an meselesidir.""
- Kafes
151. "Bugün çektiğin sıkıntı yarın hissettiğin güç olacak."
- Kafes
152. "Tell you a story
Happened long time ago
Little bitty pretty one
I've been watchin' you grow"
- Kırmızı Piyano
153. "" Oradan ayrıldık çünkü bazı insanlar gelecek en küçük bir haberi beklerken, bazıları kendi haberlerini yazar. ""
- Kafes
154. "Eski dünyada yolun ortasında ölü bir beden bulmak hazmedilmesi saatler alacak bir şeydi."
- Kafes
155. "Bugün çektiğin sıkıntı yarın hissettiğin güç olacak."
- Kafes
156. "Tell you a story
Happened long time ago
Little bitty pretty one
I've been watchin' you grow"
- Kırmızı Piyano
157. ""Kendini ihanete uğramış gibi, kaybolmuş gibi, aklın karışmış gibi hissedeceksin.”"
- Teftiş
158. "Hepimizin canını yakacak şeyler var..."
- Kafes
159. "Zaman bir yerden sonra anlamını yitiriyor."
- Kafes
160. "Delirdik, diye düşündü James. Aşktan delirdik."
- Gölün Dibindeki Ev
161. ""Çocuklarının başlarını kaldırıp asla göremeyecekleri yıldızlar kadar büyük hayaller kurmalarını nasıl bekleyebilirdi ki ?"
>22:56<"
- Kafes
162. "Büyük olasılıkla bu dünyayı ruhsal bozukluğu olan insanlar ele geçirecek..."
- Kafes
163. "İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir."
- Kafes
164. "... eğer birbirimizi tanıyacaksak hikâyemi bilmen gerekiyor."
- Kafes
165. "Şimdi Malorie, çocuklarına sarılırken evin ve nehrin efsanelerde gizemli bir yer olduğunu, sonsuzluğun içinde kaybolduğunu düşünüyordu.
Ama burada, kaybolanın kendileri olmadığını biliyordu.
Ve bir de sandıkları kadar yalnız olmadıklarını..."
- Kafes
166. "Siyahtan daha karanlığını bulamazsın!"
- Kırmızı Piyano
167. "İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir."
- Kafes
168. "Büyük olasılıkla bu dünyayı ruhsal bozukluğu olan insanlar ele geçirecek..."
- Kafes
169. ""Kötü olmakla habis olmak arasında fark var, demişti John Bowie bir keresinde.Eğer sevdiğin insanı ilginden mahrum bırakırsan kötüsündür.Fakat onun ne istediğini,en önem verdiği şeyi öğrenir ve onu elinden alırsan şeytanın tekisindir.""
- Carol Gömülmeden
170. ""Ruhunda bir delik var. Yüzerek içinden geçilebilecek kadar büyük.""
- Kırmızı Piyano
171. ""Ben öldüm. Hem de pek çok kez.""
- Carol Gömülmeden
172. "Bir insan ne kadar uzağı duyabilirdi?"
- Kafes
173. ""Bazı zil sesleri, diğerlerinden daha yüklüdür. Sanki insan önemli bir aramayı... daha telefonu açmadan duyabilecekmiş gibi.""
- Kırmızı Piyano
174. "“Geldiğim evde böyle inceliklere yer yoktu. Bir fikir öne sürüldüğünde herkes onaylasa da onaylamasa da inatçı bir tavırla onu takip ederlerdi. Daha önceki hayatlarımıza özgü nezaketlerini korumayı başarmış insanlarla tanışmak çok umut verici.”"
- Kafes
175. "Tek yaptığımız hayatta kalmak!"
- Malorie: Bir Kafes Romanı
176. "Çünkü kadınlar dikkat dağıtmazlar. İlham verirler."
- Teftiş
177. "İlk olarak bu ev hiçbirimize ait değil. Evin sahibi öldü. Bunu daha sonra açıklarım. İnternet’imiz yok. Buraya geldiğimizden beri kesik. Baz istasyonlarını çalıştıranların işe gitmekten vazgeçtiğinden bir hayli eminiz. Ölmüş de olabilirler. Artık posta ya da gazete gelmiyor. Son günlerde cep telefonunu kontrol ettin mi? Bizimkiler üç hafta kadar önce çalışmayı kesti. Gel gör ki sabit hattımız var ama kimi arayabileceğimizi bilmiyorum."
- Kafes
178. "Büyük olasılıkla bu dünyayı ruhsal bozukluğu olan insanlar ele geçirecek çünkü zihinlerinin olduğundan daha fazla parçalanması mümkün değil."
- Kafes
179. "SAKIN GÖZLERİNİ AÇMA !!!"
- Kafes
180. "İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir."
- Kafes
181. "Endişelerin seni sadece biraz daha endişelenebilmen için hayatta tutuyor."
- Kafes
182. "İNSANOĞLU ASLINDA KORKTUĞU YARATIĞIN TA KENDİSİDİR."
- Kafes
183. "Anneliğinin kaygıyla geçirdiği, sancı dolu ilk yıllarına rağmen böylesi bir dünyada çocukların kıkırdamasını sağlayan her şeyin iyi olduğunun farkındaydı."
- Kafes
184. "Ve her şey gün geçtikçe kötüye gitti."
- Kafes
185. "İNSANOĞLU ASLINDA KORKTUĞU YARATIĞIN TA KENDİSİDİR."
- Kafes
186. "“Bir şey hiçbir şeyden daha iyidir.”"
- Teftiş
187. "Bir şey hiçbir şeyden daha iyidir."
- Teftiş
188. "Bildiğin her şeyi tek bir kaynaktan öğrenmekten daha kötü bir şey varsa o da duyduklarına körü körüne inanmaktır."
- Teftiş
189. "Şimdi gerçeklerle yüzleşiyor olman eskiden o gerçeğe sırt çevirmediğin anlamına gelmez."
- Teftiş
190. "Göz bağlarının ardından sessiz gözyaşları dökmüştü. Ona göre sessiz gözyaşları. Ama çocuklar gözyaşlarının sesini sessizlikten ayırabilirdi."
- Kafes
191. "Burada ol.
Onu içine çek.
Ta kendisi ol."
- Kırmızı Piyano
192. "“Bir şey hiçbir şeyden daha iyidir.”"
- Teftiş
193. "Bir şey hiçbir şeyden daha iyidir."
- Teftiş
194. "Bildiğin her şeyi tek bir kaynaktan öğrenmekten daha kötü bir şey varsa o da duyduklarına körü körüne inanmaktır."
- Teftiş
195. "Şimdi gerçeklerle yüzleşiyor olman eskiden o gerçeğe sırt çevirmediğin anlamına gelmez."
- Teftiş
196. "Burada ol.
Onu içine çek.
Ta kendisi ol."
- Kırmızı Piyano
197. "Artık daha güçlüydü. Daha cesurdu. Böyle bir dünyada tek başına iki çocuk yetiştirmişti."
- Kafes
198. "Daha kötüsü ne, biliyor musun? Özlem duymamız gereken bir özgürlüğün var olduğundan bile bihaberdik."
- Teftiş
199. ""Karanlık dediğin ışığın yokluğundan başka neydi ki?""
- Gölün Dibindeki Ev
200. "“Bugün çektiğin sıkıntı yarın hissettiğin güç olacak.”"
- Kafes
201. "Bu dünyadaki her şey çok acımasız..."
- Kafes
202. "Daha kötüsü ne, biliyor musun? Özlem duymamız gereken bir özgürlüğün var olduğundan bile bihaberdik."
- Teftiş
203. ""Karanlık dediğin ışığın yokluğundan başka neydi ki?""
- Gölün Dibindeki Ev
204. "Mezarlar böyle kokar. Ölümün kokusudur bu."
- Kafes
205. "Sırayla tımarhane gibi bir yere gidiyoruz. Bu kulağa aşk gibi geliyordu."
- Gölün Dibindeki Ev
206. "İçimdeki uçurumlardan herkes habersiz."
- Kafes
207. "Hiçbirimiz kendimizi güvende hissetmiyoruz ve çok korkuyoruz."
- Kafes
208. "Kendimi bildim bileli aptallığımız yüzünden sonumuzun geleceğini düşünürdüm."
- Kafes
209. "Bu dünyadaki her şey çok acımasız..."
- Kafes
210. "Endişelerin seni sadece biraz daha endişelenebilmen için hayatta tutacaktır."
- Kafes
211. "Bir gün annenizin ve diğer tüm annelerin bahsettiği acıyı siz de yaşayacaksınız: doğum yaparken. Bunu sadece kadınlar yaşar ve bu nedenden ötürü, bütün kadınlar birbirlerine içten içe bağlıdır."
- Kafes
212. "Şimdi Malorie, çocuklarına sarılırken evin ve nehrin efsanelerde anlatılan gizemli birer yer olduğunu, sonsuzluğun içinde kaybolduğunu düşünüyordu. Ama burada, kaybolanın kendileri olmadığını biliyordu. Ve bir de sandıkları kadar yalnız olmadıklarını."
- Kafes
213. ""Kendini tam olarak tanımak" diye bir şey yoktur fakat kişinin benliğini tanımasına yönelik girişimlerin acıyı azaltmaktaki etkisi büyüktür."
- Teftiş
214. "Kadın.
Ah, bir kadın yazmak.
Ah, bir kadın betimlemek."
- Teftiş
215. "Gökyüzünün neye benzediğini bile hatırlamadığınıza bahse girerim."
- Kafes
216. "Hazır ol yada olma... işte başlıyoruz."
- Gölün Dibindeki Ev
217. ""En nefret ettiğim şeyleri, en sevdiğim insanlardan gördüm.""
- Malorie: Bir Kafes Romanı
218. "Yeni dünyada, gözlerinizi açmaya karar verdiğiniz anla gözlerinizi gerçekten açtığınız an arasında geçen süre son derece korku verici."
- Kafes
219. ""Hoşuma gitti" dedi Farrah. "Aşk hakkında söylediklerin."
"Ne dedim ki ?"
"Tüm gidiş gelişlerden daha fazlası olduğunu söyledin.""
- Carol Gömülmeden
220. "Bekledi. Ve bekledikçe korkusu arttı. Sanki sessizlik gittikçe güçleniyor gibiydi. Sanki duymak istemediği bir şeyi duymak üzereymiş gibi."
- Kafes
221. "Dünya geri mi çekiliyor? Yoksa bu acı içinde enginlere doğru yelken mi açıyorum?"
- Kafes
222. "Birilerine bağırmak istiyordu. Onu dinleyecek birilerine sızlanmak istiyordu."
- Kafes
223. "-- Günler birbirine karışır. Bu nedenle, oturma odasının duvarına bir takvim çizdik. Biliyorsun, zaman bir yerden sonra anlamını yitiriyor. Ama eskiden yaşadığımız hayatı bize anımsatan tek şey o.
“Akıp giden zaman mı?”
“Evet. Ve onunla ne yaptığımız.”"
- Kafes
224. "Şu koca dünyada görülecek en önemli yerler daha önce hiç görmediklerinizdir!"
- Teftiş
225. ""Yeni bir silahtan çok daha korkunç şeyler vardır." Dedi
"Ne gibi?"
"Onu yapabilecek türden insanlar gibi.""
- Kırmızı Piyano
226. "Aslında hiç kimse yalnız değildir."
- Kırmızı Piyano
227. "—Bize ihtiyaçları var.
—Onlar kim?
—Amerika
—Amerika'nın sana ihtiyacı yok oğlum. Amerika'nın bir psikiyatriste ihtiyacı var."
- Kırmızı Piyano
228. "Herkesin aniden delirdiği bir dünyada kime güvenilebilirdi?"
- Kafes
229. "—Bize ihtiyaçları var.
—Onlar kim?
—Amerika
—Amerika'nın sana ihtiyacı yok oğlum. Amerika'nın bir psikiyatriste ihtiyacı var."
- Kırmızı Piyano
230. "Herkesin aniden delirdiği bir dünyada kime güvenilebilirdi?"
- Kafes
231. "Ben Kokuşma'yım James Moxie . Sevdiğin kadını terk etmeye karar verdiğin anın sonrasıyım . Vicdan azabının bir adım ötesiyim ."
- Carol Gömülmeden
232. "Bugün çektiğin sıkıntı yarın hissettiğin güç olacak."
- Kafes
233. "İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir."
- Kafes
234. "…kafası sanata çalışan insanlar hakkında bildiğimiz tek bir şey varsa o da çalışmaları üslup değiştirse bile sanatlarının filizlendiği bilinçaltındaki köklerin aynı kaldığıdır."
- Teftiş
235. "Her şey küçücük bir boşlukta olup bitmiyor muydu? Bilgiyle yanlış bilgi arasındaki boşluk yalnızca ikisinin arasındaki farkı bilen kişinin sığabileceği kadar dar değil miydi?"
- Teftiş
236. "Adam eski ders kitapları gibi kokardı."
- Teftiş
237. "Her şey gömüldü.
Hiçliğe. Sükunete, akılsız sessizliğe."
- Kırmızı Piyano
238. "Çocukları asla evlerinin dışındaki dünyayı görmemişti. Hatta pencereden bile. Ve Malorie dört yıldır pencereden bakmıyordu.
Dört yıl..."
- Kafes
239. "Endişelerin seni sadece biraz daha endişelenebilmen için hayatta tutacaktır."
- Kafes
240. "... dünya insanı hasta edecek kadar griydi."
- Kafes
241. "Malorie, çocuklarını delilikten korumak için harcadığı onca çabaya rağmen onları eski dünyaya ait gerçeklere karşı yeterince hazırlayıp hazırlamadığını merak etti.
Tıpkı insanların artık kullanmadığı bir nehri istila eden yabani hayvanlar gibi gerçeklere..."
- Kafes
242. "Ne yaptıklarını bilmiyorlarsa “zalim” olamazlar."
- Kafes
243. "Korkunun sesi yoktu. Ama molarie onu her hücresinde duyabiliyordu."
- Kafes
244. "Her şey dağılırken var olanım."
- Carol Gömülmeden
245. "Kendini mutlu olduğuna ikna edebilirsin.
Canın gülümsemek istemediğinde…inadına gülümse. O zaman ne olacak biliyor musun? Mutlu hissetmeye başlayacaksın!"
- Teftiş
246. "Sanırım hepimiz biraz yaralıyız."
- Kırmızı Piyano
247. "Kendini mutlu olduğuna ikna edebilirsin.
Canın gülümsemek istemediğinde…inadına gülümse. O zaman ne olacak biliyor musun? Mutlu hissetmeye başlayacaksın!"
- Teftiş
248. "... zaman bir yerden sonra anlamını yitiriyor. Ama eskiden yaşadığımız hayatı bize anımsatan tek şey o."
- Kafes
249. "Delirdiğimi düşünüyorsun, değil mi?"
- Kafes
250. "Onları yaşamaya değmeyecek bir hayat için koruyorsun."
- Kafes